Afspraken

  • Alle menu’s zijn afhaalprijzen 6% B.T.W. inbegrepen.
  • Het gebruik van al onze materialen zoals borden, bestekken, wijnglazen, aperitiefglazen e.d. is in de prijzen inbegrepen voor al de gerechten en dranken die u bij ons aankoopt, zolang de voorraad strekt.
  • De extra materialen die u vraagt en waarvoor ik geen dranken of gerechten lever worden aangerekend à €0.15 per stuk.
  • Alle materialen dienen netjes afgewassen teruggebracht te worden. Bij niet of onvoldoende proper zal een reinigingskost van €0.15 per stuk met een minimum van €25 aangerekend worden.
  • Indien u kiest voor menu met bediening dan wordt alle afwas door ons gedaan.
  • Gebruik van wit tafellinnen is mogelijk aan €1.25 per deelnemer.
  • Alle dienstverlening bij u thuis wordt aangerekend.
  • In geval van bediening wordt 21% B.T.W. aangerekend.
  • Voor alle leveringen buiten Opglabbeek worden vervoersonkosten aangerekend: minimum transportkost = €13
  • Het aantal deelnemers voor uw feest dient indien mogelijk 2 volle weken voor de feestdatum doorgegeven te worden.
  • Kleine wijzigingen kunnen gebeuren tot uiterlijk 48 uur voor de aanvang van het feest,daarna kunnen we helaas géén wijzigingen meer aannemen, de door u bestelde menu’s worden dan aangerekend.
  • De afrekening gebeurt contant, bij voorkeur bij het terugbrengen van het materiaal of na afspraak binnen de 14 dagen na het feest.

Mocht u nog vragen hebben, gelieve me dan te contacteren.